Garantieafhandeling van DAB-producten

Bij het retourneren van uw DAB-product voor reparatie zorgen wij voor een snelle en zorgvuldige afhandeling. Hieronder vindt u alle belangrijke informatie over het proces, zodat u precies weet wat u kunt verwachten.

Behandeling van uw reparatie
Na ontvangst van het product in onze werkplaats wordt de reparatie binnen 28 werkdagen in behandeling genomen. Onze ervaren servicemonteurs voeren een uitgebreide diagnose uit om het probleem vast te stellen en de verdere stappen te bepalen.

Let op: wij adviseren u om alle accessoires die niet bij de pomp horen (zoals slangen, filters, enz.) te verwijderen voordat u het product opstuurt. Wij kunnen niet garanderen dat deze accessoires worden teruggestuurd na de reparatie.

Kosten en uitvoering van reparaties
Reparaties met een geschatte kostprijs van maximaal €150 (exclusief BTW) worden zonder verdere correspondentie door onze monteurs uitgevoerd. Dit zorgt voor een snelle voortgang van de reparatie. Indien de kosten hoger uitvallen, nemen wij altijd eerst contact met u op om akkoord te krijgen voordat we verder gaan.

Garantiebepaling
De beoordeling of de reparatie binnen de garantievoorwaarden valt, wordt uitsluitend door onze servicemonteurs gedaan. Zij volgen daarbij de garantievoorwaarden van DAB nauwgezet. Indien de reparatie buiten de garantie valt, ontvangt u van ons een kostenraming en de optie om de reparatie al dan niet te laten uitvoeren.

Wat gebeurt er na de reparatie?
Na de reparatie sturen wij uw product zo snel mogelijk terug. Indien wij accessoires hebben ontvangen die niet standaard bij het product horen, kunnen wij helaas niet garanderen dat deze worden meegestuurd bij de retourzending.

Belangrijk: reactie op onderzoeksresultaten
Indien wij na het verstrekken van de onderzoeksresultaten geen reactie van u ontvangen binnen een periode van 2 maanden, gaan wij ervan uit dat u afziet van verdere stappen. In dat geval zal het product, zonder verder tegenbericht, worden vernietigd.

Met deze informatie hopen wij u zo goed mogelijk te ondersteunen bij het retourproces. Heeft u vragen of wilt u meer informatie over de garantieafhandeling? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen u graag verder!